joi, 29 mai 2008

Warp speed break-ups & make-ups

by Virginia Rispolept

Poate va intrebati cum se desfasoara o relatie intre doua balante. O relatie intre doua balante este ciclica. Mai intai una vine cu o idee si cealalta o aproba cu entuziasm. Apoi, vorbind despre realizarea ideii, se cearta din ce in ce mai rau. Pana la urma amandoua isi pierd rabdarea, isi baga picioarele, isi strang jucariile si pleaca. O vreme nu mai vorbesc una cu alta. Apoi amandoua cedeaza in acelasi timp si fiecare e gata sa faca ce vroia cealalta. A doua zi dimineata prietenii comuni sunt surprrinsi sa le vada brat la brat sau bot in bot, dupa caz, de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Mai mult, ideea se pune in practica cu un succes zdrobitor.

Ieri am trecut prin tot ciclul asta cu ronin810. A venit cu ideea sa facem un blog in comun, all 5 of us, actually all 6. Venise cu ideea de mai de mult, dar am ignorat-o. Ieri m-am entuziasmat si eu (stiu ca am viteza de reactie scazuta) si m-am apucat serios sa pun blogul pe net. Ne-am certat asupra titlului si asupra continutului si am hotarat amandoua in acelasi timp ca nu mai facem nici un blog. Pana la 10 noaptea deja ronin810 spunea ca pot sa-l numesc cum vreau, iar eu il numeam cu numele ales de ea. Azi suntem cele mai bune prietene. Cred sincer ca numai o balanta ar putea resista unei relatii cu o alta balanta, pentru ca daca nu profiti de schimbarile astea de 180 de grade cand se produc, nu faci nimic cu ea. Imaginati-va un om normal care are o astfel de cearta cu prietena din Balanta pe la pranz, iar ea seara vrea sa faca sex ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. El va fi inca suparat si ii va refuza tentativele de impacare. Tentativa unica, de fapt, pentru ca ea, daca o respingi o data, a doua oara nu te mai deranjeaza, se duce la vecin. Pana cand ii trece lui supararea, ea va fi trecut deja prin cateva cicluri din astea de nervi si mare dragoste, isi va fi facut bagajele, va fi plecat si se va fi intors de cateva ori, iar daca omul are ghinion, cand ii trece lui nimereste exact in perioada ei de draci. Doua balante, insa, vor oscila amandoua la fel de repede, spre disperarea vecinilor si nedumerirea prietenilor.

Niciun comentariu: