vineri, 30 mai 2008

I love Naomi!

by hyacinth.bleuvert

what a craze!!!!! is everyone dieting???? and updating about it??? hmmmm.....I think it´s just like a relationship in hollywood - sounds so cool at first and everyone is giving them names (e.g. Benifer) and hoping they´ll last, sometimes they even have kids, or sometimes it´s just short and passionate....but everyone knows that it won´t last :)). but since we are all so into it let´s just pretend this time it IS the "love", pardon,, the diet of our lives, the one that will make us thin and sexy, the one after which we´ll never put on extra weight ever again, the one that will get us the boyfriends we want (in my head I just sounded like Mary Alice in DH, that was weird) and, ultimately perfect lives. cum merge dieting outside Romania in the land of excellent chocolate and other sweet temptations?

well....dupa ce sambata acum 2 saptamani am inceput cu ritualul de cantarire, masurare, stabilire de obiective:sa nu mananc dulciuri, sa nu mananc seara, sa beau doar apa si ceai, sa nu mananc prajeli....da, si mie mi s-a parut f negativa chestia asta cu interzisul tuturor chestiilor, asa ca am zis ca am voie sa mananc fructe, am voie sa mananc salate, am voie sa ma dau cu crema anticelulitica....bineinteles crema is a must si dimineata si seara, macar dimineata sau seara....apa/ceai, da, cel putin 2 litri...si sport, macar de 2 ori pe saptamana. am zis ca dc timp de 2 saptamani respect aceste lucruri pot sa trec mai departe la lucruri mai marete, care aici m-ar usura de mii de euro. dar daca sunt ambitioasa si ma tin de treaba, merit.

curioase despre ce e vorba? se pare ca impachetarile cu ciocolata si vacuum provocator de vanatati care nu au avut efect in Romania nu m-au invatat nimic. asta pentru ca o colega de-a mea brainwashed me into thinking this stuff really works. she had a baby...si avea 74 de kile. acum are 54. a tinut regim si a facut masaj si LPG (lipodrenaj something)....totusi nu vreau sa dau banii pe asa ceva in conditiile in care eu mananc 15 feluri de dulciuri...unde eram? la ziua de sambata cand am stabilit obiectivele principale. totusi mi-am spus ca nu pot incepe dieta inca, trebuie mai intai sa termin toate ispitele din dulap/frigider/casa...which i did...pana luni cand seara inca mai aveam 2 bucati de ciocolata care trebuiau manacate....insa nu am exagerat cu nimic. nu am facut sport....o luam usor, nu toate deodata!!!!!pana miercuri 21!!! atunci am dus bomboane la servici. si mi-au mai ramas si mie. multe. multe din fiecare.....cum de mi-au ramas? nu stiu, e un mister neexplicat. si de atunci a inceput declinul...da, stiu ce spuneti acum. a existat vreodata un trend ascendent? imi place sa cred ca eram pe calea cea buna :))...the peak a fost vineri cand am mancat pizza seara (orele 21.00) in oras. am continutat sambata la petrecere cu friptane, dulciuri de 12 feluri (tiramisu, placinta, tarte au citron, banana bread, bomboane...yummmm, adica yuckkk that is al so so bad...bad bad bad!!!!!) si inclusiv la 2 noaptea.....duminica nu am vrut cred sa crap my style, sa-mi ies din mana si desi m-am plimbat cu rolele vreo ora, dupa aceea am mai bagat o pizza ca mi-era pofta. si desi de luni teoria era ca reincepem dieta, dieta fue un poco retrasada, postoned, almost cancelled altogether by naomi. you know who naomi is. it THE cake...THE ORGASMIC CAKE....

dupa aceea marti am continuat cu bomboane de ciocolata din stoc. miercuri a fost apogeul. era ziua unei colege si am mancat 2 portii de tirmisu, 2 portii de inghetata cu fulgi de ciocolata si una cu lamaie, si bomboane de ciocolata alba si neagra. ai zice ca scopul vietii mele e ingrasatul si ca my middle name este devoratoare de dulciuri. oricum am inregistrat si o victorie miercuri. toata lumea a mers la restaurant seara dar eu am mers acasa ca sa evit pizaa. deci am preferat sa fiu antisocial decat sa adaug si pizza la lista neagra. as fi putut sa-mi spun mai conteaza (si oare mai conta?) dar m-am tinut tare pe pozitii. cand am ajuns acasa mi-era o foame de lup (mi se pare mie sau de la dulciuri ti se face si mai foame?). oricum e greu sa fii constient ca nu e bine sa te infometezi....asa ca tot am mancat niste pepene si un kiwi...iar de ieri am reluat lupta. am reusit sa mananc doar de dimineata cereale, masa de pranz niste pui cu cartof fiert si seara pepene. am baut cam 1,5 litri de lichid. si am fost la Pilates.

de dimineata, ca si voua autosugestia puternica imi subtia silueta in oglinda. bineinteles fundul meu nu se mai vede de celulita. e bine ascuns. sper sa il scot la suprafata candva (am primit si o crema cu struguri de la occitane de ziua mea...maybe I should use it...si am nici mai mult nici mai putin de 5 feluri de creme anticelulitice acasa, manusi/aparate de 3 feluri ptr masaj..) si mai sper sa il ridic un pic, sa-l fac mai indraznet, ca acum e undeva pe la calcaie de la "atata sport". si in plus oricine ar reusi sa isi dea seama unde se termina fundu si unde incep soldurile mele ar fi un campion.

asa. PILATES. incepem cu rezultatul. nu am febra musculara, in schimb ma doare gatul, ma dor umerii si spatele. si cu asta v-ati dat seama cat de corect am facut exercitiile. mai corect spus insa este ca nu prea am facut exercitiile. I spent most of the time telling myself while she was giving us the instruction: are you shitting me??? are you serious? u can´t be serious? are u kidding me? yes, the mental convrsation was directed to the instructor, who btw looks great...nu e d-aia plina de muschi naspa, e chiar misto modelata...da, e greu, mai ales ptr o persoana completa a-sportiva since forever. i´m willing to go there and try and try....dar sincer acuma: chiar trebuie sa ne puna sa ne tinem burta supta toata sesiunea? chiar trebuie neaparat sa facem exercitii si cu picioarele si cu mainile si in pozitie de abdomen??? come on, we´re only chocolate addicted humnan beings with a propensity to acute laziness!!!! still I will give it a shot. acum insa mi-e foame. nu am nimic la indemana asa ca poate mai iau o gura din ceaiul de slabit cu lamaie pe care mi l-am adus la borcan. dar va jur ca mi s-a parut ca am slabit!!!! mai vorbim. ca daca nu ma opresc aici reluam sectiunea "how to avoid actually working at your workplace"

Niciun comentariu: